eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoSąd wezwał do wskazania adresu pozwanego, bo zawiesi postępowanie › Re: Sąd wezwał do wskazania adresu pozwanego, bo zawiesi postępowanie
  • Data: 2005-06-09 13:07:01
    Temat: Re: Sąd wezwał do wskazania adresu pozwanego, bo zawiesi postępowanie
    Od: Fryzjer <r...@w...tlen.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Thu, 09 Jun 2005 14:42:53 +0200, Johnson napisał(a):

    > A kto powiedział że to sąd ma ustalać adres. To powód ma wskazać adres
    > pozwanego. Więc nie wyżywaj się na sądzie, tylko zmobilizuj mame by
    > wskazał adres.

    Skąd ma powód wiedzieć, jaki jest adres pozwanego? Na zobowiązaniu
    oczywiście jest adres, ale ojciec się z tego mieszkania wymeldował i
    teoretycznie jest bezdomnym (nie ma stałego adresu zameldowania). W takim
    przypadku jak zwykły człowiek może ustalić adres?

    --
    Fryzjer :GG-6154183: e-mail: http://tinyurl.com/5no8m :Wrocław
    "Inteligentni ludzie są często zmuszani do picia, by bezkonfliktowo