eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoSąd wezwał do wskazania adresu pozwanego, bo zawiesi postępowanie › Re: Sąd wezwał do wskazania adresu pozwanego, bo zawiesi postępowanie
  • Data: 2005-06-11 13:29:49
    Temat: Re: Sąd wezwał do wskazania adresu pozwanego, bo zawiesi postępowanie
    Od: verbus <v...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    poreba napisał(a):

    > Jakiś roztrzepany chyba jestem, że nie zauważyłe tego gorączkowego
    > uganiania się Sądu za dowodami w czasach /podobno/ minionych...

    A mnie wkurzało, gdy ciągle zapadało sławienie "sąd postanowił dopuścić
    z urzędu dowód z ...", gdy sprawa szła na szybkie zakończenie i
    oczywiście wygraną. A potem z dziesięć dowodów z opinii biegłych,
    których nikt nie chciał, by sąd mógł coś w uzasadnieniu napisać, a II
    instancja nie miałaby zastrzeżeń, cze sąd czegoś nie ustalił.
    Dla mnie to zupełna patologia. Nawet jeden z prof. twierdził, że są trzy
    strony postępowania powód, pozwany i sąd wobec sądu II instancji :-)

    Pzdr.