eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoSąd wezwał do wskazania adresu pozwanego, bo zawiesi postępowanie › Re: Sąd wezwał do wskazania adresu pozwanego, bo zawiesi postępowanie
  • Data: 2005-06-09 18:51:53
    Temat: Re: Sąd wezwał do wskazania adresu pozwanego, bo zawiesi postępowanie
    Od: verbus <v...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Fryzjer napisał(a):

> [...]

    To straszne przyzwyczajenie ludzi, że sąd ma wszystko robić. A tu
    wprowadzono proces kontradyktoryjny i powód ma "przyprowadzić" pozwanego
    i jeszcze przedłożyć sądowi dowody !!! jak na tacy.
    Ciekawe ile będzie przegranych procesów z powodu nieprzedstawienia
    sądowi dowodów w sprawie ?
    A dla śmiejącego się z sądu warto przytoczyć przepis KPC
    Art. 177. § 1. Sąd może zawiesić postępowanie z urzędu:
    6) jeżeli na skutek braku lub wskazania złego adresu powoda albo
    niewskazania przez powoda w wyznaczonym terminie adresu pozwanego lub
    niewykonania przez powoda innych zarządzeń nie można nadać sprawie
    dalszego biegu.".

    Pzdr.