  • Data: 2004-05-04 06:55:52
    Temat: Re: Sąd Pracy - pytania
    Od: " Iwa" <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,
    myślę, że zawsze wyznacza się rozprawę (chyba że strona wniesie o wydanie
    wyroku zaocznego w przypadku nieobecności strony), takze jest to normalna
    procedura. Prawdopodobnie zostanie przeprowadzony dowód z przesłuchania stron.
    O co mogą pytać? Pewnie będzie to jedynie formalność (wiek, zawód, miejsce
    pracy, potwierdzenie wysokości roszczenia, ewentualnie, jeżeli pracodawca w
    odpowiedzi na pozew wyliczył inną kwotę niż Ty-trzeba będzie to
    rozstrzygnąć).

    Nie mam pojęcia, czy można by ewentualnie wnieść sprawę o same odsetki.
    Wydaje mi się, że teoretycznie -tak, bo dlaczego masz być stratna z powodu
    złośliwośći pracodawcy...? Prawdopodobnie jednak, jeżeli pracodawca "uznałby"
    roszczenie to od razu z odsetkami.
    Powodzenia!