  • Data: 2005-03-15 09:56:48
    Temat: Re: Sąd Pracy - potrzebny adwokat z Poznania
    Od: "Piaskowski, Rafal" <R...@d...com> szukaj wiadomości tego autora

    > Panie Rafale, proszę się nawet nie zastanawiać i pozwać oszczercę.
    Firma, w której jestem zatrudniony, to zrobi na pewno.

    > Co do meritum.
    > Adwokat będzie Pana słono kosztował, a w sprawach przed sądem pracy
    > zasądzane są raczej niskie koszty... Lepiej poszukac radcy prawnego,
    > oni cenią się ciut niżej, poza tym większa szansa na znalezienie speca
    > od prawa pracy w tej profesji. Adwokaci rzadko się w to bawią, za mało
    > dochodowe.
    Dziękuje za informacje.

    > Zresztą - zwolniona domaga się uznania bezskuteczności wypowiedzenia?
    > Na jakiej podstawie?
    No twierdzi w piśmie, że zwolniłem ją, ponieważ powiedziała, że niby źle
    się czuje i chce iść wieczorem do lekarza. Przecież pojechałem tam do
    niej podbić pieczątke ale z powodów o których napisałem wyżej nie
    wytrzymałem i wręczyłem wypowiedzenie. Ale wypowiedzenie dostała z
    powodu braku dyscypliny i wisiało to na niej już od dawna.

    Pozdr.
    Rafał Piaskowski.