  • Data: 2005-03-15 07:26:01
    Temat: Re: Sąd Pracy - potrzebny adwokat z Poznania
    Od: "Massai" <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Mithos wrote:

    > Masz jakies dowody na to ?

    Pewnie nie ma. Kolejna ofiara "parszywych kapitalistów".

    > Ja bym tak dla zasady podal Cie do sadu na jego miejscu.

    Ja nawet 10 sekund bym się nie zastanawiał.
    Misiu puszysty (to do pana Mixera) - sądy często gęsto traktuja usenet
    jak środek masowego przekazu, taki jak prasa czy telewizja.
    Bez dowodów, a precyzyjnie wyroku, za takie teksty gość może cię ścigać
    o odszkodowanie z tytułu utraconych zysków - wystarczy ze przedstawi
    jednego "omalże" klienta, który stwierdzi, że nie kupił od niego czegoś
    za 10 milionów złotych, bo przeczytał na usenecie to co napisałeś.
    I bedziesz musiał zapłacić.
    Do tego dojdzie odszkodowanie za naruszenie dóbr osobistych, publiczne
    szkalowanie... Ale się urządziłeś...
    Niemożliwe?
    Już 4 lata temu była sprawa studenta, który w usenecie, a precyzyjnie
    na grupie "wewnętrznej" ambasady Izraela, pozwolił sobie m.in. na
    negowanie holocaustu. A ponieważ to w Polsce karalne - dostał wyrok.
    wprawdzie w zawiasach, ale dostał. Znam sprawę z pierwszej ręki - ode
    mnie z rodziny był jeden ze świadków, administrator sieci z której ten
    mądrala się produkował.

    Panie Rafale, proszę się nawet nie zastanawiać i pozwać oszczercę.

    Co do meritum.
    Adwokat będzie Pana słono kosztował, a w sprawach przed sądem pracy
    zasądzane są raczej niskie koszty... Lepiej poszukac radcy prawnego,
    oni cenią się ciut niżej, poza tym większa szansa na znalezienie speca
    od prawa pracy w tej profesji. Adwokaci rzadko się w to bawią, za mało
    dochodowe.

    Zresztą - zwolniona domaga się uznania bezskuteczności wypowiedzenia?
    Na jakiej podstawie?

    --
    Pozdro
    Massai