eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoRe: SN: Wolno protestować w kościele (budynku) w czasie aktu religijnego. Znaczy się w cerkwi i synagodze też?Re: SN: Wolno protestować w kościele (budynku) w czasie aktu religijnego. Znaczy się w cerkwi i synagodze też?
  • Data: 2024-08-09 16:07:02
    Temat: Re: SN: Wolno protestować w kościele (budynku) w czasie aktu religijnego. Znaczy się w cerkwi i synagodze też?
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 09.08.2024 o 15:37, J.F pisze:

    > Bez większego znaczenia. No chyba, ze odpowiedzi liczyłeś
    > rocznikowo, a uczniów ogółem wiekowo, czy inaczej, ale różnie. A
    > wątpie, aby komu się chciało tak liczyc - zapewne zadano pytanie o
    > konkretny zakres klas.

    Czyli jeszcze co innego, niż roczniki. Przy czym po postu zwracam uwagę
    na ten aspekt i tyle. W wieku 18-tu lat część ludzi już pracuje, a nie
    chodzi do szkoły i w sumie nawet trudno mieć do nich pretensje, że na
    Religie nie uczęszczają. Teraz pytanie, czy liczono procent z tych
    uczących się, czy z osób z danego rocznika, czy może wzięli pod uwagę
    osoby z rejestru chrztów, które powinny mieć 17~19 lat, ale przecież
    mogą mieszkać w dowolnym kraju poza Polską albo być innego wyznania obecnie.

    Osobną sprawą jest to, czy nas interesuje ten udział procentowy, czy
    trend. Bo jeśli trend, to mniejsze znaczenie ma, jak to liczą, bowiem ne
    widzę powodu, by błędy były różne.
    --
    (~) Robert Tomasik