eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoRe: SN: Wolno protestować w kościele (budynku) w czasie aktu religijnego. Znaczy się w cerkwi i synagodze też?Re: SN: Wolno protestować w kościele (budynku) w czasie aktu religijnego. Znaczy się w cerkwi i synagodze też?
  • Data: 2024-08-09 19:06:02
    Temat: Re: SN: Wolno protestować w kościele (budynku) w czasie aktu religijnego. Znaczy się w cerkwi i synagodze też?
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Jak unieważnisz małżeństwo, to nie znaczy, że będziesz mógł twierdzić,
    > ze go nigdy nie zawarłeś.

    Ale unieważniasz posiadanie małżonki? Czyli da się "unicestwić" skutek -
    no da się - jak Kościół ma w tym interes. Jak mu to nie na rękę to nagle
    niedaasię:P

    > W sumie chyba Kościół jest podobnego zdania i też mu się to niespecjalne
    > podoba. Ja też uważam to za głupotę. Tylko - nie wiedzieć czemu - Ty
    > postanowiłeś z tym walczyć. .

    Z ciekwości - czym się ta walka objawia, poza tym że obaj twierdzimy że
    to bez sensu, tylko ja twierdzę że Kościół tak twierdzi i podaje na to
    źródła, a ty twierdzisz, że Kościól tak nie twierdzi bo to przecież bez
    sensu jest, więc Kościół by tak nie twierdził:P

    > Skoro się zdarzyły, to nie są niemożliwe.

    Hmmm... A zdarzały się? Naprawdę chcesz się wgłębiać na przyklad w to
    jak Maryja będąc poślubiona Juzefowi została niepokalanie poczęta przez
    "ducha świętego"?

    > Tylko powyżej 50 nie mów, to można dostać wpier...l

    Czyli nic ci nie mówi;)

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!