  • Data: 2011-01-05 19:40:52
    Temat: Re: SM BOBOLICE olewa mnie ciepłym moczem ...
    Od: "Henry(k)" <moj_adres_to_henrykg@na_serwerze_gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Wed, 05 Jan 2011 15:51:56 +0100, Krzysztof 45 napisał(a):

    > Ciężko Ci zajarzyć że na drogach jest pewien rytm poruszania sie?
    > I że trzeba być egoistą bez wyobraźni by mając możliwość poruszania
    > się równo ze wszystkimi, hamować ich i zmuszać do ciągłego siebie
    > wyprzedzania w imię jakiś tam swoich racji? I dla Ciebie to jest
    > bezpieczne? Jak tak, to znaczy że nie masz rozumu i doświadczenia.

    Nie ma żadnego rytmu - każdy pilnuje siebie i jedzie ile może i póki może.
    Poza tym skąd założenie że mogę jechać tak samo szybko jak wszyscy? Po
    pierwsze jeżeli uważam że bezpieczna prędkość na danej drodze z racji
    warunków to 70 to tyle jadę. Byłbym idiotą gdybym jechał szybciej "bo inni
    tak jadą" (a jadą bo może mają kontrolę trakcji, lepsze opony albo są
    głupi). Po drugie co z tymi którzy nie mogą jechać szybciej? Traktory,
    wozy, skutery, rowerzyści... Jadący drogą publiczną traktor też stwarza
    zagrożenie bo _trzeba_ go wyprzedzać?

    Henry