  • Data: 2011-01-05 19:14:24
    Temat: Re: SM BOBOLICE olewa mnie ciepłym moczem ...
    Od: witek <w...@g...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    On 1/5/2011 12:49 PM, Krzysztof 45 wrote:
    > Ja nie o tym. Tylko o orzeczeniach jakie zapadły w sądach rejonowych.

    tam jest kilka wątków
    Pierwszy to taki, ze SM zrobiła babola i zamiast wstawic paragrafy za
    niewskazania, wstawiała paragrafy za przekroczenie karząc za niewskazanie.
    To jest ewidentny babol do uchylenia przez sąd, jak ktoś sie odwołał w
    terminie.
    Dwa, straż nie ma uprawnien do karania za niewskazanie, a karała, wiec
    taki mnadat tez jest do uchylenia
    Trzy pogląd czy art 78.4 PORD podpada pod 97 KW nie jest jednoznaczy i
    są opinie na tak i są opinie na nie. łącznie z przytoczonym tu już
    oreczeniem sądu najwyzszego, ze jednak tak.
    Dziennikarz wziął sobie jakiegos tam sedziego i zacytował go jako
    "obowiazujace prawo".
    Cztery najwazniejsze, kazdy sedzia orzeka wg wlasnego widzimisie.Rownie
    dobrze moze powołać sie na małą szkodliwość społeczną czynu i
    niezależnie od tego jak policja sie napracuje i jak precyzyjne
    przygotuje papiery wszystko wrzucic do kibla.

    Dziennikarz wymieszał wszystko razem i wyszły mu bzdury jakie mu wyszly.
    Ale przeciez o poczytnosc gazety chodzi, bo od tego zalezy jego
    wierszówka. a nie o przdstawienie stanu prawnego, bo na to to by mu
    kilka wydan bylo potrzebnych.