  • Data: 2003-04-07 20:43:24
    Temat: Re: SDI jego podział a umowa ??
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    | Zajrzyj do UoPDoOF.
    | Art. 2. 1. Przepisów ustawy nie stosuje się do:
    | 4) przychodów wynikających z czynności, które nie mogą być przedmiotem
    | prawnie skutecznej umowy,
    |
    | Nielegalne świadczenie usługi (które *mogłoby* być zalegalizowane
    | tak [choć w pamięci nie miałem tego zastrzeżenia]), ewidentne
    | przestępstwo - nie (i o tym pamiętałem).
    |
    | [...]

    Zgadza się.

    | A stałem ? ;)
    | Rozdziel dwie rzeczy:
    | 1. Czepiałem się niespełnienia wymagań co do rozdzielania sygnału
    | (zgłoszenie) - niezwiązanych podatkami
    | 2. Prostestowałem przeciw nazywaniu "zabawą" czegokolwiek co
    | ma związek z pieniędzmi, bez związku z omawianym przedmiotem.
    |
    | [...]

    No cóż. W sumie nie upierałeś się.

    | Wątpię. Przecież na tym oparty jest wiadomy syndrom :) (syndrom
    | trawniczka: skoro trawnik nie podlega pod KD to mogę na nim parkować
    | ;>)
    |
    | Przypominam że chodnik to droga, a mi chodziło o coś poza drogą :)

    Nie moja wina. Nie ja tę statystykę wymyśliłem. Parkowanie = ruch drogowy.
    Tam jest więcej bzdur. Wiesz dla czego jak się złapie nielata, to się mu
    zarzuca wszystkie włamania z ostatniego roku? Bo w statystyce jest tak, że w
    chwili wysłania akt do sądu rodzinnego z zarzutem traktuje się jako wykryte.
    To nic, że sędzina dziwi się, skąd te podejrzenia. Ale przestępstwo jest
    statystycznie wykryte.

    | Hm... To dziwne, że moja statystyka odbiega od papierów :)
    | Może nikt się nie przyznaje że 20 zł zapłacił ??

    Najniższy skarbowy, to 82 zł (wypisują 100 zł). A z normalnymi, to tak, że
    jak nałożysz 20 zł na babcię ze wsi za handel jajkami na chodniku, to
    zapamięta do końca życia. Jak dasz 500 złotych właścicielowi firmy, to
    następnego dnia będzie stał dalej, bo mu się bardziej opłaci, niż wykupić
    miejsce. Zresztą teraz jest cennik, więc wielkiego wyboru nie ma.

    | (zawieszający newsy na czas jakiś)

    Szkoda. Pozdrawiam