  • Data: 2012-05-11 20:07:46
    Temat: Re: Rzecznik praw konsumenta a zakup na firmę
    Od: spp <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2012-05-11 19:58, Rafal Lukawski pisze:

    > Sprzedający nie spełnił swojego zobowiazania, do tego naciągnął
    > kupującego na dodatkowe koszty, o co więc chodzi?

    Że znamy tylko wersję jednej strony. A nuż dostał to co zamówił a nie to
    co chciał zamówić? Myślał, że 'matryca do notebooka, będzie zgodna z
    oryginałem, który posiadam' lecz w rzeczywistości okazało się, że w tym
    samym notebooku mogą być dwie różne matryce, obie oryginalne ale
    niekompatybilne?
    Za mało szczegółów. :(
    Dlatego w takim przypadku prawo broni konsumenta (rozumianego jako osobę
    fizyczną) ale od przedsiębiorców wymaga więcej.

    --
    spp