  • Data: 2012-05-11 20:13:12
    Temat: Re: Rzecznik praw konsumenta a zakup na firmę
    Od: Rafał Łukawski <r...@l...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Że znamy tylko wersję jednej strony. A nuż dostał to co zamówił a nie to
    > co chciał zamówić? Myślał, że 'matryca do notebooka, będzie zgodna z
    > oryginałem, który posiadam' lecz w rzeczywistości okazało się, że w tym

    Ok, wróćmy do pierwotnego postu, jeżeli np. matryca ma inna
    rozdzielczośc, to wina jest oczywista. Dokładnie nie wiadomo o co chodzi..

    > samym notebooku mogą być dwie różne matryce, obie oryginalne ale
    > niekompatybilne?
    > Za mało szczegółów. :(

    To prawda.

    > Dlatego w takim przypadku prawo broni konsumenta (rozumianego jako osobę
    > fizyczną) ale od przedsiębiorców wymaga więcej.

    Dlatego najpierw należy wyjaśnić o co chodzi.. prawo - owszem lepiej
    proni konsumenta niż konsumenta prowadzącego DG. Przedsiębiorca musi
    poświęcić lata na sądy i nie ma gwarancji, że wyrok cokolwiek da.