eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoBlokowanie domeny DNS rt.com przez operatora Play - podstawa prawa › Re: Ruscy strzelali do roweru ja Blackweater do samochodów [Was: Blokowanie domeny DNS rt.com przez operatora Play - podstawa prawa]
    From: "A. Filip" <a...@p...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Ruscy strzelali do roweru ja Blackweater do samochodów [Was: Blokowanie
    domeny DNS rt.com przez operatora Play - podstawa prawa]
    Date: Sun, 22 May 2022 09:21:13 +0200 (CEST)
    <8...@4...com>
    <628967a6$0$490$65785112@news.neostrada.pl>

    Robert Tomasik <r...@g...pl> pisze:

    > Może mieć granat. Może robić rozpoznanie. Trzeba by żołnierza, który
    > strzelał zapytać.

    Bo przecież ochroniarzy z USAńskiego Blackwater "zapytali" parę razy o
    strzelanie do cywili w Iraku. Można sprawdzić użyte linie obrony
    (wymysły adwokatów),

    Ja się bardzo łatwo zgodzę że sprawa "może+" śmierdzieć. Tyle że
    solidne linie obrony w sprawach karnych "nie zostały wykluczone"
    na podstawie przedstawionych informacji. Chociaż jak potem takie
    standardy zostaną wstecznie zastosowane do USA w Iraku i Afganistanie
    oraz IDF na terytoriach okupowanych to ja jestem bardzo++ za :-)

    Tu jest grupa *prawo*. Jak ta sytuacja wygląda medialnie/propagandowo i
    sytuacji oskarżenia w procesie karnym to *BARDZO* różne sprawy.
    Czy może takie sprawy prawnie powinno się załatwiać procesem cywilnym o
    odszkodowanie?

    --
    A. Filip