eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoBlokowanie domeny DNS rt.com przez operatora Play - podstawa prawa › Re: Blokowanie domeny DNS rt.com przez operatora Play - podstawa prawa
  • Data: 2022-05-23 04:16:04
    Temat: Re: Blokowanie domeny DNS rt.com przez operatora Play - podstawa prawa
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com> szukaj wiadomości tego autora

    On 2022-05-21, Shrek <...@w...pl> wrote:

    > Coś tam oceniamy, skoro sąd na postawie swoich przemyśleń i dowodów
    > wydaje wyrok. Na razie sąd a nie minister.

    No ale nie cyferkami, nie?

    > Oczywiście że nie. Z tym że inne jest odziaływanie wewnętrzne a inne
    > zewnętrzne. Śmiem twierdzić, że to zewnętrze to zwykle jest mało
    > skuteczne. Choć oczywiście są takie ewenementy jak koszulki z che,
    > zdjęcia z ruskiej pabiedy w birmie, to że izrael wmówił światu, że to

    Te wszystkie rzeczy, które są w Birmie, dodajmy swastyki w tym na
    chełmach model jak najbardziej niemiecki, wzór o taki:
    https://www.ww2gear.com/images/product/large/69-1020
    96.jpg
    to akurat nie oznacza nic :) To tak dla porządku. W ogóle tej kategorii
    bym w dyskusję o RT nie mieszał.

    > palestyńczycy na nich napadli i ogólnie to, że niektórzy dalej wierzą że
    > komunizm może się udać, tylko jeszcze to nie był ten prawdziwy. Ale jak
    > porównasz to z tym, że stalin zrobił chujnie z sowietów a ruskie za nim
    > dalej tęskną to sam widzisz, że taka zewnętrzna propaganda to jest
    > piskuś przy wewętrznej.

    Zapewne, ale czy to ma oznaczać, że mamy olać zewnętrzną, gdy możemy ją
    blokować, tylko dlatego, że gdzieś jest dużo gorzej, na co poradzić nic
    nie możemy?

    A skąd mam to wiedzieć? :)

    --
    Marcin