eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoBlokowanie domeny DNS rt.com przez operatora Play - podstawa prawa › Re: Ruscy strzelali do roweru ja Blackweater do samochodów
  • Data: 2022-05-22 20:30:19
    Temat: Re: Ruscy strzelali do roweru ja Blackweater do samochodów
    Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Bo spokojnie dałoby się im wszystkim (Rosjanom i
    > Ukraińcom) postawi zarzut udziału w bójce, w trakcie której używa się
    > niebezpiecznego narzędzia.

    Nie jesteś pierwszy. Przed tobą papież też doszedł do takiego samego
    wniosku.
    Widać kończyliście te same szkoły, gdzie uczono, że napadniętemu na
    wszelki wypadek trzeba postawić zarzuty, bo wtedy będzie mu łatwiej się
    bronić.

    > I jeszcze dosypać udział w zorganizowanej
    > grupie uzbrojonej.

    Czy przypadkiem to nie ty pisałeś, że w Ukrainie cywilom na szybko
    rozdano broń?
    Faktycznie, zorganizowana uzbrojona grupa jak się patrzy.
    Wygląda na to, że nawet lepiej zorganizowana niż nasi harcerze z wot.

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr