eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoBlokowanie domeny DNS rt.com przez operatora Play - podstawa prawa › Re: Blokowanie domeny DNS rt.com przez operatora Play - podstawa prawa
  • Data: 2022-05-23 07:12:09
    Temat: Re: Blokowanie domeny DNS rt.com przez operatora Play - podstawa prawa
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Może i nie wystarczy, ale niewątpliwie pomaga.

    Pomaga - ale należałoby zacząć od delegalizacji pis a nie piswizji:P

    > No według wspomnianych danych RT(FB) to jest jednak duża widownia.

    Szczerze, to mi na oko coś nie pasuje. 3% zasięgu to zaskakująco dużo.
    Zaczynam się zastanawiać, czy to przypadkiem nie ruscy za vpn:P No bo
    poważnie - tam wychodzi, że mają 1/4 zasięgów innych mediów. Tak jaby u
    nas okazało się, że rt.com ma 1/4 zasięgu wp.pl - wprost nieprawdopodobne.

    A na FB to po prostu trole siedzą.

    > Widzę, że RT FB nie blokuje, przynajmniej jak łączę się z Gdańska VPNem.

    Nawet jakny blokowało, to przecież trolowanie w komentach nie polega na
    trolowaniu tablicy rt na fejsbuku.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!