  • Data: 2004-01-20 21:30:17
    Temat: Re: Ruch drogowy - casus/zagadka
    Od: Marek Strzelecki <m...@a...w.pl> szukaj wiadomości tego autora

    sajmon_templer wrote:

    > -- > Pytanie brzmi: czy można założyć blokadę na koło samochodu
    > zaparkowanego

    > odholować... odholować....

    Zasadniczo to nikomu nie życzę odholowania samochodu (chyba, że
    ktośzaparkował przed moją bramą). Drugim dnem mojego postu jest pytanie,
    czy można postawić zarzut przekroczenia uprawnień strażnikowi
    miejskiemu, który założył blokadę na samochód na przejściu. De facto
    taki strażnik "potęguje" stan utrudniania ruchu - ten samochód może tam
    stać wiele godzin, a bez blokady dawno by odjechał...

    --
    www.franek.strzelecki.prv.pl