eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoRuch dorgowy kolizja - jazda prosto z pasa do do skrętu w lewo › Re: Ruch dorgowy kolizja - jazda prosto z pasa do do skrętu w lewo
  • Data: 2008-10-29 08:01:17
    Temat: Re: Ruch dorgowy kolizja - jazda prosto z pasa do do skrętu w lewo
    Od: "Steel" <d...@K...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Czytanie ze zrozumieniem sie kłania.

    widac pomimo ze napisalem lopatologicznie do ciebie nie trafilo

    > Czy kolega zrozumiał co ja napisałem? Widze że nie , w takim razie
    > wyjasnię. Pojazd sygnalizujacy zamiar skretu w lewo i bedacy na lewym
    > pasie moze przez skrzyżowanie pojechac prosto.

    Nie moze jesli PAS JEST TYLKO DO JAZDY W LEWO!!!!
    Taki mamy tu przypadek.... chyba ze ty piszesz tylko po to by pisac ogolnie
    a nie konkretnie o tym przypadku...

    > I co wtedy? Problem
    > polega nie na tym czy pojazd ma włączony kierunkowskaz czy nie ale na
    > tym czy wykonuje skret , czy nie.

    ale nie to jest istota....
    To co piszesz to prawda na pasach BEZ scisle NAKAZANYCH kierunkow jazdy.

    > Tak wiec pojazd bez włączonego
    > kierunkowskazu moze skrecic a pojazd z włączonym kierunkowskazem
    > pojechac prosto.

    moze.... ale wiele zalezy od znakow i innych okolicznosci...

    Steel