eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoRuch dorgowy kolizja - jazda prosto z pasa do do skrętu w lewo › Re: Ruch dorgowy kolizja - jazda prosto z pasa do do skrętu w lewo
  • Data: 2008-10-29 08:22:44
    Temat: Re: Ruch dorgowy kolizja - jazda prosto z pasa do do skrętu w lewo
    Od: "Steel" <d...@K...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Oczywiscie ze okoliczności nie wskazują jednoznacznie że z lewoskretu
    > każdy bedzie jechał prosto. ale wg art4 maykel powinien przewidziec
    > mozliwośc wystapienia takiego manewru.

    I wlasnie sam sobie odpowiedziales ze skoro okolicznosci nie wskazuja to
    KTOKOLWIEK (nie musi byc ze wszyscy) moze pojechac prosto (w tym przypadku
    nie trzeba znac na pamiec skrzyzowania by wiedziec ze ten pas na przeciwko
    jest TYLKO I WYLACZNIE do jazdy w LEWO)

    > Nie i nie. Pijany pieszy którego hipotetycznie rozjade a który ( jak
    > napisałes) nagle wpadł pod moje auto złamałby przepisy ( art 14) PORD.

    A jesli poruszal sie droga (do tego np w strefie zamieszkania) a ty go
    ominales tylko o min 1 metr? to jestes w kropce... gdyz powinienes byl
    przewidziec ze pieszy moze sie przewrocic wejsc na srodek drogi itd... (i co
    smieszne w przypadku strefie zamieszkania ma przed toba pierwszenstwo!) Nie
    zachowales bezpiecznej odleglosci przy omijaniu pieszego.

    Steel