eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoRuch dorgowy kolizja - jazda prosto z pasa do do skrętu w lewo › Re: Ruch dorgowy kolizja - jazda prosto z pasa do do skrętu w lewo
  • Data: 2008-10-28 08:53:47
    Temat: Re: Ruch dorgowy kolizja - jazda prosto z pasa do do skrętu w lewo
    Od: "MAYkel" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Arek Margraf" <m...@W...onet.pl> napisał w
    wiadomości news:ge6j7v$c1e$1@news.onet.pl...

    > Użytkownik "szerszen" <s...@t...pl> napisał w wiadomości

    > I napisał że było malowanie pasów a więc ruch mógł być zorganizowany
    > inaczej niż wskazują na to na stałe umieszczone znaki.

    Zgadza się znaki pionowe i poziome nakazywały jazdę w lewo. ruch nie był
    zorganizowany inaczej, nikt nim nie kierował. Nie było żadnego znaku zmiany
    organizacji ruchu ani żółtych pasów. Poprostu na pasie do jazdy prosto stały
    pachołki.uniemożliwiające wjazd.
    Nie twierdze że winę za kpolizje ponosi wyłacznie drugi kierowca, tylko, że
    sprawa jest conajmniej dyskusyjna i niewiem jak ją dalej poprowadzić.