eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoRuch dorgowy kolizja - jazda prosto z pasa do do skrętu w lewo › Re: Ruch dorgowy kolizja - jazda prosto z pasa do do skrętu w lewo
  • Data: 2008-10-28 11:59:12
    Temat: Re: Ruch dorgowy kolizja - jazda prosto z pasa do do skrętu w lewo
    Od: "Arek Margraf" <m...@W...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Zgadza się znaki pionowe i poziome nakazywały jazdę w lewo. ruch nie był
    > zorganizowany inaczej, nikt nim nie kierował. Nie było żadnego znaku
    > zmiany organizacji ruchu ani żółtych pasów. Poprostu na pasie do jazdy
    > prosto stały pachołki.uniemożliwiające wjazd.
    > Nie twierdze że winę za kpolizje ponosi wyłacznie drugi kierowca, tylko,
    > że sprawa jest conajmniej dyskusyjna i niewiem jak ją dalej poprowadzić.

    Ale to jest wiedza post factum (o tych znakach) . Ciebie obowiązywały znaki
    po twojej stronie i mozna spokojnie założyć że ktoś tam nie miał żadnych
    znaków i do tego trzeba sie dostosować. (podporzadkowania i stopu tam nie
    było - i nie przez przypadek akurat te dwa mają kształt rozpoznawalny z
    tyłu)

    Przypuszczam że ty nawet tych znaków nie widziałeś (przed) po prostu znasz
    to skrzyżowanie. Ja tez tak jażdzę ale to jest trochę jazda na pamięć -
    wszyscy (kierwocy) to wiemy

    Natomiast nie wiem czego sie denerwujesz. Z ciebie winy nikt nie zdejmie, co
    najwyżej komus tam dowalisze. Ale rady na grupie - jesli posłuchasz -
    pozwolą ci zaoszcędzic trochę na nerwach w sądzie. Ostatecznie to nie nam
    bedziesz udowaniał że ktos tam jest winny. Bo to że ty jestes (współ-)winny
    to nawet sam tego nie negujesz.

    A.