eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoRuch dorgowy kolizja - jazda prosto z pasa do do skrętu w lewo › Re: Ruch dorgowy kolizja - jazda prosto z pasa do do skrętu w lewo
  • Data: 2008-10-28 12:07:20
    Temat: Re: Ruch dorgowy kolizja - jazda prosto z pasa do do skrętu w lewo
    Od: "MAYkel" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    wiadomości news:e97jt5-aph.ln1@ncc1701.lechistan.com...

    > Kręcisz w zeznaniach. Zeznałeś już, że z układem skrzyżowania z tamtej
    > strony zapoznałeś się PO zdarzeniu.

    Od 15 lat 3 razy dziennie jeżdżę przez to skrzyżowanie więc znam na pamięć
    jego układ, po kolizji upewniłem się że organizacja ruchu nie została
    zmieniona. Nie wiem czemu tak uparłeś się co ja widziałem a czego nie
    widziałem, to chyba nie ma znaczenia. Fakty są takie, że wymusiłem
    pierwszeństwo przed pojazdem który zignorował nakaz skrętu w lewo i nie wiem
    jak mam cała sprawę dalej poprowadzić dlatego proszę o wskazanie podstawy
    prawnej wykroczenia drugiego kierowcy.