eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoRuch dorgowy kolizja - jazda prosto z pasa do do skrętu w lewo › Re: Ruch dorgowy kolizja - jazda prosto z pasa do do skrętu w lewo
    From: witek <w...@g...pl.invalid>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Ruch dorgowy kolizja - jazda prosto z pasa do do skrętu w lewo
    Date: Mon, 27 Oct 2008 22:00:55 -0500

    MAYkel wrote:
    > Cześć;
    > Uczestniczyłem w kolizji drogowej która miała następujący przebieg: sytuacja
    > miła miejsce na skrzyżowaniu z sygnalizacją świetlną i wydzielonymi pasami
    > ruchu. Ja skręcałem w lewo natomiast pojazd jadący z naprzeciwka jechał
    > prosto i doszło do kolizji. Sprawa była by prosta (moja wina) ale:
    > Pojazd który jechał z naprzeciwka jechał po pasie który służył do skrętu w
    > lewo (pas do jazdy prosto był malowany i nie można było nim jechać, na
    > skrzyżowaniu nie była zmieniona organizacja ruchu, nie było żółtych linii).
> [...]
    .jpg

    Ewidentnie prawnik potrzebuje kasy na wódkę.
    Za przegrane sprawy powinni płacić 50% kary, wówczas nie byliby tacy chętni.
    Ewidentnie nie przepuściłeś gościa jadącego na wprost. Koniec sprawy.
    Zakładam, że nie miałeś zielonego S-3, czyli popularnej strzałki w lewo,
    tak żeby on miał czerwone do jazdy na wprost.
    jak nie to szkoda zawracania sobie głowy i kasy na prawników.