  • Data: 2008-09-24 16:40:58
    Temat: Re: Rozwód z orzekaniem winy - konsekwencje
    Od: "gargamel" <s...@d...na> szukaj wiadomości tego autora

    > Kiedyś były osobno t.zw. ślub cywilny i kościelny. Trzeba było wtedy
    > naszym
    > światłym prawodawcom na tym t.zw. cywilnym dodać załącznik do aktu. Wyciąg
    > KRiO, co grozi za niewywiązanie się z podpisywanej właśnie umowy. Nie
    > uczyniono tego. Pzrecież w każdej jawnej, dobrze skonstruowanej umowie
    > jest
    > mowa o karach umownych.
    > Podczas ślubu (umowy małżeńskiej) nikt o tym nie mówi - a już napewno nie
    > jest to ksiądz - czysta sielanka. Przeważające obecnie śluby t.zw.
> [...]

    pewnie że powinni uczyć, ale nieważne,
    przecież nawet ktoś z inteligencją dody wie że małżeństwo to taka umowa
    prawna kupna-sprzedaży, bardzo niekożystna dla mezczyzny i bardzo kożystna
    dla kobiety, ty tego nie wiedziałeś?

    a z ciekawości, po co sie zeniłeś?
    tylko nie mów mi że z miłości, bo małżeństwo akurat nic wspólnego z nią nie
    ma:O(