  • Data: 2005-08-04 12:03:58
    Temat: Re: Rozwód-koszty w sądzie.
    Od: "Sten" <torunianin[antyspam]@op.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Kamil Walczak" <w...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:dcstvb$dtp$1@inews.gazeta.pl...

> [...]
    8%

    > Przeciez wlasnie o tym napisalem :-), z tym, ze 1/10 wpisu to tylko jak
    jest
    > zgodny podzial, a nie ustalany przez sad.

    Zrozumiałem teraz twoją pierwszą odpowiedź :).

    > Podstawy prawne juz masz nizej podane jak chcesz sprawdzis sam, a co do
    > wartosci majatku, to podaj jakas kwote, a wylicze Ci wpis jaki zaplacisz..

    Obecnie mieszkanie wspólne wartości około 70.tyś zł przechodzi na moją
    własność . [Po drodze było rozszżenie wspólności- majątkowej -mieszkanie
    było moje przed ślubem] Zonie wypłacam 20 tyś w gotówce. I wyposażenie
    mieszkania do podziału.
    .
    To znaczy że sąd powoła biegłego ?

    Pozdrawiam.