  • Data: 2006-10-09 12:16:02
    Temat: Re: Rozwod
    Od: "Hania " <v...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    o...@w...pl (Orion) napisał(a):

    > Witam
    > Mam pytanie.
    > Sytuacja jest taka, ze przez 2 lata malzenstwa zona mnie zdradzala przez
    > 1,5 roku. Chciala rozwodu i zebym sie wyprowadzil. ...> Sek w tym ze nie
    wiem czy przyznawac sie oficjalnie do nowej kobiety czy
    > nie i czy to ma jakikolwiek wplyw na sprawe, jesli poznalem ja po zdradzie
    > dokonanej przez zone i po wyprowadzce.

    to zalezy, jak bedziecie sie OBOJE zachowywac, czyli, jak oceniasz
    zachowanie zony na rozprawie.
    Zał.1. - oboje chcecie rozwodu, a w kazdym razie nie chcecie sobie utrudniac
    zycia:
    OBOJE gadacie, ze nastapil rozklad pozycia, ze nie mieszkacie razem od x
    czasu, rozwod dają Wam praktycznie od ręki (osobna sprawa to podzial majątku)

    zal2. Babie odbilo i chce sie mscic, ze Tobie sie udało:
    NIE MOWISZ, ze masz kobiete tylko ze mieszkasz oddzielnie na wyraźne jej
    żądanie. Tu: przydalyby sie jakies dowody na jej zdradę, zeznania swiadkow i
    tym podobne paskudztwa. Sprawa ciagnie sie o wiele dluzej, nic Ci nie da
    orzekanie o winie, za to masz zagrozenie, ze baba zdrady sie wyprze, obwini
    Ciebie za rozkład malżenstwa, zes sie wyprowadzil od niej kochającej i
    znalazł babę, niewierny.
    Może Cię wydoić nawet na alimenty, o ile udowodni że spadła jej stopa
    życiowa. Oczywiście tego jej nie mow i nie zachęcaj do tak świetlanych
    dzialan, raczej obrzydź jej ciąganie po sądach mówiąc, że masz kupę świadków
    na jej zdradę i żeby oszczędzić jej smieszności proponujesz wersję pierwszą.

    Powodzenia

    hania