  • Data: 2006-10-10 08:16:55
    Temat: Re: Rozwod
    Od: "Hania " <v...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    INDYGO29 <Indygo$2...@v...pl- skasuj $> napisał(a):

    > Bo jestem zaskoczony Twoimi słowami.
    > POZYTYWNIE !!!!

    txs (juz myslalam, ze będzie jakowes plucie za nietrzymanie sztamy ze
    wszystkimi samicami ;-)) a powaznie - serio wstyd mi za niektóre "cnotliwe,
    wiecznie skrzywdzone/nawiedzone/katoliczki praktykujące (chyba knucie ze
    swoimi mamuńciami praktykujące).
    Manipulanci pojawiają się po 1 i 2 stronie, sama mialam do czynienia z
    gosciem wycierającym gębe słowem "miłość" i w jej imię robiącym wiele
    świństw, co nie znaczy, ze wszystkich facetów tak postrzegam. Tez balam sie
    sądu, bo eksio piękne oczy i teatr jednego aktora odstawiał przedni. Na
    szczęście nie kupiono jego bajek...
    Ostatnio wśród znajomych sytuacja: kobieta wygania facea, jest w ciąży,
    składa o rozwód, oczywicie z jego winy, bo przecież opuścił biedactwo z
    maleństwem, niedobry jeden, jego kasa włożona w mieszkanie przepada,
    zasądzają alimenty, tylko gość coś podjrzewa i daje wniosek o ustalenie
    ojcostwa...trzymam kciuki za "pomyślny " wynik. Dodam, ze lala jest
    z "głęboko wierzącej" rodzinki, a jej mamuńcia (na sam widok mohairu ciarki
    przechodzą) działa w LPR...

> [...]
    > dziecko!!!
    > Tylko że płacę na synka dobrowolnie, złożyłem wniosek o widywanie syna bo
    mi
    > teściowa z żoną oswiadczyły że dziecko ICH !!!
    > I tak dalej i tak dalej.....
    > sedno nie ważne....
    > Ale miło usłyszeć że nie kążdy facet musi być odrzu skur... spod ciemnej
    > gwiazdy! Że czasami to kobieta jest tą istotą która nie daje żyć:((
    > Przed sądem nie wygram to pewne bo niestety kobiety są postrzegane tam jako
    > ucielesnienie dobra i wszystkich pozytywnych cech.

    Nie wyprowadzałeś się, a zostałeś wyrzucony - różnica, nie?

    > Poza tym nie chcę się brudzić podstepem i chamstwem. A mimo wszystko zywię
    > do tej kobiety najlepsze uczucia:((

    tak czy siak - wpłat alimentacyjnych dokonuj przelewami, ZAWSZE...

    > Może trafi " na lepszego"..... oby nie.

    Niech trafia jak chce, w końcu wychowuje Wasze dziecko, przyda się ktoś, kto
    będzie przy niej
    Ważne, żebyś Ty dobrze trafił :)

    h.