    From: Arek <a...@e...net>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Rozwiazanie dot. oemow ;) SPRAWDZOE :)))
    Date: Wed, 17 Dec 2003 18:06:19 +0100

    tch rzecze:
    [..]
    > niczego nie kwestionuję tylko stwierdzam fakt
    > smutna to lektura zastanawiam się tylko dlaczego federacja konsumentów i
    > inne instytucje nie biją na alarm....jakim cudem to przeszło w Polsce?
    > o stanach nie wspomnę.

    Bo tak producenci wyprali mózgi ludziom, że wydaje im się, że zwykłym ludzikom
    wydaje się, że producenci softu to jacyś bogowie, którym wszystko wolno.

    Biłem na alarm od wielu, wielu miesięcy, ale co z tego jak nawet pokrzywdzeni
    nie wyrażali ochoty do sądowej batali?

    Na szczęście teraz już są chętni i nic tylko czekać na odpowiedź M$ - i paru
    innych firm - w sprawie naszego wezwania, a potem hajda do sądu i 2-3 lata
    sądzenia się :(
    Obawiam się jednak, że przez ten czas bez zmiany mentalności tych co pisują
    artykuły w prasie ludzie nadal będą wodzeni za nos i traktowani jak poddani
    JKM PS . :(

    pozdrawiam
    Arek

    --