  • Data: 2005-08-10 14:57:30
    Temat: Re: Różne ceny
    Od: "Jotte" <t...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W wiadomości news:ddci5o$dbk$1@nemesis.news.tpi.pl SODRS <x...@x...pl>
    pisze:

    > Czy prawdą jest, że jeżeli cena w hipermarkecie na półce jest inna niż
    > cena przy kasie, to mam prawo domagać się sprzedaży towaru za cenę
    > widniejącą na półce? Z tego co słyszałem, to cena na półce jest ofertą
    > handlową i ta cena obowiązuje. Czy jest to prawdą? Wie ktoś na co się
    > powołać?
    Nie tylko w hipermarkecie ale w ogóle w sklepiach i nie na półce, a na metce
    chyba. O ile pamiętam, to dotyczyło to metki umieszczonej bezpośrednio na
    towarze lub etykiecie jednoznacznie na niego wskazującej. I wiązało się z
    pojęciem oferty sprzedaży, czy jakoś tak. Mnie się to zdarzyło dwa razy
    (koszula i dyktafon) parę lat temu więc dokładnie nie pamiętam. Były aferki
    przy kasie zakończone moją racją w biurze obsługi klienta.

    Jotte

    PS. Miałem wtedy, miałbym obecnie i jeśli zajdzie potrzeba będę w
    przyszłości miał w d**** to, co o dochodzeniu przeze mnie moich praw sądzi
    reszta kolejki.