  • Data: 2007-08-21 22:05:08
    Temat: Re: Rowerzysta a prawo drogowe
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Mon, 9 Jul 2007, pawelj wrote:

    > A dlaczego? Bo jadą myśląc, że widzą wszystko i nie zdając sobie sprawy że
    > jeden czterocentrymetrowy głupi słupek może zasłonić skutecznie pieszego.
    > A policja? Woli stać za i łapać sprawców niż przed i ostrzegać.

    Pawle, popatrz na to tak: taki "potencjalny sprawca" być może do
    końca życia będzie pamiętał, że MA SŁUPKI.
    Jak zrobi taki sam numer w miejscu, w którym pojedzie szybciej, to
    rozjedzie kogoś z większym prawdopodobienstwem :(

    > Moja opowieść może i przydługa, ale może ktoś inny dostrzeże słupek w swoim
    > samochodzie,a rowerzysta może pomyśli, że jest za tym słupkiem.

    Rowerzysta zna co najmniej dwa przypadki kiedy kierowcy, którzy mają
    zaliczone mnóstwo kilometrów deptali ostro w hamulec bo... nie zauważyli
    roweru jadącego prostopadle po drodze z pierwszeństwem (siedziałem w roli
    pasażera). Rowerzyście rozjechano przednie kółko roweru, bo kierowca
    ćwierćciężarówki "patrzył czy nie jedzie trawmaj" (patrzył NA MNIE :>)
    Niestety jest to problem rutyny - kierujący patrzy w wybrane miejsca
    ZAMIAST na drogę. Problemem jest, jak go (ów problem) uświadomić.

    pzdr, Gotfryd