  • From: "Kenny" <kenny333(nasz przodek)o2.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Rondo i zasady na nim panujace
    Date: Wed, 22 Nov 2006 16:53:28 +0100

    Andrzej Lawa wrote:
> [...]

    Rozumiem interpretacje ze kazdy wjazd na rondo jest osobnym skrzyzowaniem, a
    ocena kierunku jeady po opuszczeniu ronda, a co za tym idzie zajecie
    odpowiedniego pasa na wjezdzie, moze byc utrudniona

    Ale co pozwala na taka interpretacje? Skoro nawet wg PoRD "skrzyzowanie o
    ruchu okreznym" to skrzyzowanie i tyle, _pojedyncze_ skrzyzowanie, i nie ma
    nic co powodowalo by ze nie podpada ono pod Art 22. .1

    Nota bene mnie prawie 10 lat temu, uczono ze moge wjechac jak chce, jednak
    ostatnio kilku świeżych kierowcow zwrocilo mi na to uwage, a ja po ponownej
    lekturze PoRD, przyznalem im racje, czyli:
    Rondo = Skrzyzowanie = Art 22. 1.

    --
    Wojtek
    Pozdrowienia