  • Data: 2006-11-22 18:13:13
    Temat: Re: Rondo i zasady na nim panujace
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Wed, 22 Nov 2006, Artur M. Piwko wrote:

    > Wtedy moim zdaniem jest to "zwykłe" skrzyżowanie z wysepką.
    > I wtedy zakaz skrętu w lewo ma sens. Pamiętam, że któreś z Rond
    > w Warszawie tak naprawdę było zwykłym skrzyżowaniem. Nie pamiętam
    > tylko które.

    Jest ich kilka - sam czasami wysiadałem przy rondzie Daszyńskiego.
    I tam rzeczywiście widziałem znaki "skrzyżowanie o ruchu okrężnym".

    [...]
    > Plus nieczęsto spotykany brak znaku "ustąp pierwszeństwa", który
    > przyjezdnych potrafi zmylić... Jest takie jedno u mnie w Kielcach.

    No ale to już osobna sprawa - jak ktoś wjeżdżając na skrzyżowanie
    (jakiekolwiek, takie zwykłe też) ZAKŁADA że przecznica musi mieć
    znak "ustąp", to trudno coś na to poradzić.

    pzdr, Gotfryd