    From: "oscar" <o...@o...com>
    Newsgroups: pl.misc.militaria,pl.soc.prawo
    Subject: Re: Replika broni z II WS
    Date: Wed, 25 Jul 2007 21:47:27 +0200

    > nie wiem do czego zmierzasz, ale bez takich kombinacji i calkiem legalnie
    > mozesz miec czarnoprochowy rewolwer, lub jego calkiem sprawna i dzialajaca
    > replike, oczywiscie pod warunkiem ze pierwowzor byl skonstruowany przed
    > 1850 rokiem

    Zmierzam do tego, ze jezeli ktos mi wykona replike broni, a nie daj Bog,
    ktos ja podwedzi to na upartego znajdzie sposob na jej przerobienie - sadze,
    ze natura ludzka jest taka, ze wszystko moze zdzialac jak sie uprze ;)

    Akurat ja chcialbym miec ta iglice aby moznabylo "odpalic" naboje typu
    "dummy". Czyli musialbym moze wykonac lufe ze wspawaneym pretem w srodku
    albo cos takiego, albo z walka, zespawanego z korpusem etc
    Dobrze kombinuje?

    Czy ewentualna zbudowana replike, wykoanan z praktycznie identycznego
    materialu co org, wygladajaca 1:1 musi byc przez kogos sprawdzona
    (zatwierdzona), ze jest to replika?

    Jeszcze jedna - czy replika musi byc jakos wizualnie oznaczona tak aby na
    pierwszy rzut oka moznabylo stwierdzic, ze ejst to replika? Np jakis
    znaczek, pasek czerwona farba albo cos takiego.