  • Data: 2007-07-25 14:04:53
    Temat: Re: Replika broni z II WS
    Od: "oscar" <o...@o...com> szukaj wiadomości tego autora

    > nie mozna z niej strzelac, znaczy sie nie moze byc mozliwosci oddania z
    > niej strzalu i tyle

    No ale co bedzie oznaczac sformulowanie "strzal"? Czy moge oddac "suchy
    strzal" - tzn, naciagnac sprezyne, nacisnac spust i strzelic? Jest dostepna
    amunicja wypelniona gazem imitujaca zachowanie sie prawdziwej amunicji tak,
    ze mozna strzelac.

    Czy strzal ma uniemozliwiac oddanie strzalu amunicja ostra? Jezeli chodzi o
    amunicje ostra to jak sie ma ewentualna mozliwosc przerobiani repliki na
    bron ostra? Czy jak sobie taka replika ktos zrobi, ukadna mu ja, i kto ja
    przerobi na ostra to?