  • Data: 2005-11-29 03:42:22
    Temat: Re: Rękojmia/gwarancja
    Od: "fotomania.pl" <lensring@NO_SPAM_lensring.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Siara" <X...@X...XX> napisał w wiadomości
    news:dmgg4t$i5j$1@nemesis.news.tpi.pl...

    Inna sprawa , że ja
    > tej faktury nie podpisywałem (podpisana tylko przez sprzedającego).

    Wypowiem sie tylko w sprawie podpisu , od momentu kiedy jestesmy w UE "
    obyczaj " podpisywania FV przez kupujacego nie jest wymagany .

    Z drugiej strony jak kupuje sie motocykl za kilka zlotych polskich to zanim
    sie za cos zaplaci trzeba to sprawdzic serwisie ( czasami ktos mysli ze
    zlapal Pana Boga za nogi .. )

    Jacek

    ps. kupuje na ebayach rozne dziwne rzeczy (pojazdy ) Na zlecenie osob
    trzecich . Pozniej te samochody laduja na allegro w stanie ( oznaczonym )
    samochod nigdy nie byl "bity " a tam polowka albo polowa du.. wymieniona
    Na pytanie czy sie nie boja wlasnie wypisuja mi tutaj zastosowanie :

    rzecz uzywana , tekst na umowie stan techniczny znany jest kupujacemu . I
    sam jestem ciekawy czy taka formula chroni sprzedawce przed
    odpowiedzialnoscia za wady ukryte . Inna sprawa ze takie rzeczy nabywasz w
    siedzibie i zwrot teoretycznie nie jest mozliwy ......

    Jacek