  • Data: 2005-11-29 04:24:44
    Temat: Re: Rękojmia/gwarancja
    Od: "gardziej" <gardziejewski@tlen(czyli o2).pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Witam,
    >
    > Mam następujący problem i proszę o pomoc.
    >
    > Kupiłem motocykl sprowadzony z Niemiec. Od firmy zajmującej się
    > sprowadzaniem z zagranicy i handlem. Mam fakturę przez nich wystawioną. W
    > tej chwili jest niezarejestrowany w Polsce. Po kilku dniach okazało się
    > (po
    > oględzinach w serwisie), że ma poważne uszkodzenie silnika, ktorego
    > naprawa
    > może być kosztowna.
    > Powiedziałem o tym sprzedawcy i zażądałem zwrotu pieniędzy. Nie zgodził
    > się.
> [...]

    moim zdaniem: jesli kupiles of firmy i masz fakture, to jest ok. to ze oni
    sobie costam napisali na fakturze, nie oznacza, ze ty sie z tym zgadzasz,
    zwlaszcza, ze nic nie podpisywales (podpis na fakturze jest faktycznie
    nieistotny z punktu ksiegowego). mysle, ze mozesz spokojnie zlozyc
    reklamacje z tytulu niezgodnosci towaru z umowa i jeszcze ich solidne przy
    tym postraszyc inspekcja... mysle, ze sad nie bedzie potrzebny, jesli tylko
    maja troche oleju w glowie. powodzenia, pawel