eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoRękojmia a warunki gwarancji. › Re: Rękojmia a warunki gwarancji.
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!not
    -for-mail
    From: Piotr <p...@a...net.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Rękojmia a warunki gwarancji.
    Date: Thu, 07 Aug 2008 16:14:00 +0200
    Organization: Onet.pl
    Lines: 28
    Message-ID: <g7evvt$rm$1@news.onet.pl>
    References: <g7d0tm$arr$1@inews.gazeta.pl> <d...@z...router>
    <g7dbr0$d9n$1@news.onet.pl> <2...@z...router>
    <g7e2oc$pff$1@inews.gazeta.pl> <8...@z...router>
    <g7ehem$q3q$1@inews.gazeta.pl> <b...@z...router>
    NNTP-Posting-Host: 114-129.echostar.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.onet.pl 1218118461 886 213.156.114.129 (7 Aug 2008 14:14:21 GMT)
    X-Complaints-To: u...@n...onet.pl
    NNTP-Posting-Date: Thu, 7 Aug 2008 14:14:21 +0000 (UTC)
    X-Sender: zBHqRD6lkLZVuIIJt120f1xLgzZJD4KJWpFNyc9EhzM=
    In-Reply-To: <b...@z...router>
    User-Agent: Thunderbird 2.0.0.16 (Windows/20080708)
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:547772
    [ ukryj nagłówki ]

    Marcin Debowski pisze:
    > Dnia 07.08.2008 PlaMa <m...@w...pl> napisał/a:
    >> Marcin Debowski pisze:
    >>
    >>
    >>>>>> czy przedstawia żądanie naprawy albo wymiany, a do sprzedawcy należy
    >>>>>> decyzja, którą z tych opcji wybrać?
    >>>>> Wybór nalezy do konsumenta, ale sprzedawca może odmówić wymiany i
    >>>>> zaproponować naprawę powołując się np. na wysokie koszty jakie by poniósł
    >>>>> w związku z tą pierwszą.
    >>>> A klient powołuje się ze rozwiązanie zaproponowane przez sprzedawce
    >>>> naraża go na niedogodności i ponawia żądanie o wymianę lub zwrot pieniędzy.
    >>> Klientowi zabrakło przymiotnika.
    >> ?
    >
    > To nie jest tak, że może to być dowolna niedogodność, np. masz awersję do
    > napraw i zawsze po tym się pocisz co powoduje konieczność prania i jest
    > dla Ciebie niedogodnością. Tak samo jak sprzedawca powinien wykazać te
    > wysokie koszty, tak i Ty, określony stopień niedogodności. Sprzedawca
    > pewnie wykaże. A co Ty wykażesz przy pierwszej reklamacji?
    >
    A co w przypadku reklamacji dysku twardego?
    Wraca naprawiony (z naklejką refurbished). Z jednej strony jest on w
    100% sprawny (no, można tak przyjąć, skoro świeżo wrócił od
    producenta;)), z drugiej ivho traci on na wartości (dyski z takimi
    naklejkami trudniej się sprzedają).
    Czy to jest niedogodność;)?

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1