eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoRękojmia a warunki gwarancji. › Re: Rękojmia a warunki gwarancji.
  • Data: 2008-08-07 14:14:00
    Temat: Re: Rękojmia a warunki gwarancji.
    Od: Piotr <p...@a...net.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Marcin Debowski pisze:
    > Dnia 07.08.2008 PlaMa <m...@w...pl> napisał/a:
    >> Marcin Debowski pisze:
    >>
    >>
    >>>>>> czy przedstawia żądanie naprawy albo wymiany, a do sprzedawcy należy
    >>>>>> decyzja, którą z tych opcji wybrać?
    >>>>> Wybór nalezy do konsumenta, ale sprzedawca może odmówić wymiany i
    >>>>> zaproponować naprawę powołując się np. na wysokie koszty jakie by poniósł
    >>>>> w związku z tą pierwszą.
    >>>> A klient powołuje się ze rozwiązanie zaproponowane przez sprzedawce
    >>>> naraża go na niedogodności i ponawia żądanie o wymianę lub zwrot pieniędzy.
    >>> Klientowi zabrakło przymiotnika.
    >> ?
    >
    > To nie jest tak, że może to być dowolna niedogodność, np. masz awersję do
    > napraw i zawsze po tym się pocisz co powoduje konieczność prania i jest
    > dla Ciebie niedogodnością. Tak samo jak sprzedawca powinien wykazać te
    > wysokie koszty, tak i Ty, określony stopień niedogodności. Sprzedawca
    > pewnie wykaże. A co Ty wykażesz przy pierwszej reklamacji?
    >
    A co w przypadku reklamacji dysku twardego?
    Wraca naprawiony (z naklejką refurbished). Z jednej strony jest on w
    100% sprawny (no, można tak przyjąć, skoro świeżo wrócił od
    producenta;)), z drugiej ivho traci on na wartości (dyski z takimi
    naklejkami trudniej się sprzedają).
    Czy to jest niedogodność;)?

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1