  • Data: 2008-08-08 18:59:04
    Temat: Re: Rękojmia a warunki gwarancji.
    Od: ToMasz <twitek4@no_spam.gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Marcin Debowski pisze:

    > Przecież dostałeś odpowiedź, że tak.

    Celowo NIE pisze czym jest produkt bo wysmiejecie klienta. Mimo to
    klient ma prawa, w tym przypadku dochodze do wniosku ze klient ma bubel
    prawny.

    Prosze odeślijcie mnie do KOGOŚ kto (najlepiej z urzędu w 30 dni),
    bedzie musiał mi udzelic wiążącej odpowiedzi....

    instrukcja ma 15 stron, na 16 są krótkie warunki gwarancji, kilka
    wyąłczeń, pieczątka podpis. ZONK polega na tym ze klient dostaje produkt
    (złożony acz nieskomplikowany), i w świetle prawa, wolno mu olać te 16
    stron, zepsuć urządzenie i rządac zwrotu gotówki.....

    ToMasz