  • Data: 2008-08-08 19:10:12
    Temat: Re: Rękojmia a warunki gwarancji.
    Od: <s...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Celowo NIE pisze czym jest produkt bo wysmiejecie klienta.

    Ale ileż by to ułatwiło, gdyby było wiadomo, O CZYM mówimy.

    > Prosze odeślijcie mnie do KOGOŚ kto (najlepiej z urzędu w 30 dni),
    > bedzie musiał mi udzelic wiążącej odpowiedzi....

    Wiążącą odpowiedź dostaniesz w sądzie, ale zapewne w dłuższym terminie. Podesłac
    się go niestety nie da...

    > instrukcja ma 15 stron, na 16 są krótkie warunki gwarancji, kilka
    > wyąłczeń, pieczątka podpis. ZONK polega na tym ze klient dostaje produkt
    > (złożony acz nieskomplikowany), i w świetle prawa, wolno mu olać te 16
    > stron, zepsuć urządzenie i rządac zwrotu gotówki.....

    Jak on zepsuje to jego problem i niech się buja. Jak się zepsuje "samo", to już
    gorzej.
    Jak nie przestrzegał instrukcji to wg mnie też jego problem. Chyba że z zewnątrz
    napisane było na książeczce "gwarancja".

    Poza tym jeśli wada powstała z powodu niewłaściwego zachowania kupującego, a
    oczywistą oczywistością było, że tak nie wolno robić, to też się powinieneś
    obronić. Polska to jeszcze - na szczęście - nie jest chyba "taka dziwna kraj",
    żeby informować klienta o tym, że np. nie podgrzewamy zimą zziębniętego kota w
    mikrofalówce.