eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoRękojmia a warunki gwarancji. › Re: Rękojmia a warunki gwarancji.
  • Data: 2008-08-07 10:36:59
    Temat: Re: Rękojmia a warunki gwarancji.
    Od: Marcin Debowski <a...@I...ml1.net> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Dnia 07.08.2008 PlaMa <m...@w...pl> napisał/a:
    > Marcin Debowski pisze:
    >
    >
    >>>>> czy przedstawia żądanie naprawy albo wymiany, a do sprzedawcy należy
    >>>>> decyzja, którą z tych opcji wybrać?
    >>>> Wybór nalezy do konsumenta, ale sprzedawca może odmówić wymiany i
    >>>> zaproponować naprawę powołując się np. na wysokie koszty jakie by poniósł
    >>>> w związku z tą pierwszą.
    >>> A klient powołuje się ze rozwiązanie zaproponowane przez sprzedawce
    >>> naraża go na niedogodności i ponawia żądanie o wymianę lub zwrot pieniędzy.
    >> Klientowi zabrakło przymiotnika.
    >
    > ?

    To nie jest tak, że może to być dowolna niedogodność, np. masz awersję do
    napraw i zawsze po tym się pocisz co powoduje konieczność prania i jest
    dla Ciebie niedogodnością. Tak samo jak sprzedawca powinien wykazać te
    wysokie koszty, tak i Ty, określony stopień niedogodności. Sprzedawca
    pewnie wykaże. A co Ty wykażesz przy pierwszej reklamacji?

    --
    Marcin

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1