  • Data: 2008-08-07 16:38:36
    Temat: Re: Rękojmia a warunki gwarancji.
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Thu, 7 Aug 2008, ToMasz wrote:

    > Fajnie sie dyskusja rozwija, ale mnie tak naprawde nie oto chodzi.
    > Pytanie podstawowe jest takie: CZy klient moze odrzucic przywileje i
    > obowiazki gwarancyjne, nie znajac gwarancji uszkodzic sprzęt i
    > skorzystac z rękojmi. Gwarancja jest, instrukcja jest i to po polsku.

    IMO nie piszesz najważniejszego: czy ta instrukcja jest ODRĘBNA
    od gwarancji.
    Jeśli jest odrębna, to IMO użytkowanie niezgodne z nią będzie mogło
    się łapać pod zawinioną przyczynę uszkodzenia towaru, który BYŁ
    zgodny z umową.
    Instrukcja wydrukowana tak, że jej pierwsza lub ostatnia strona
    zawiera treść gwarancji chyba nie jest najlepszym pomysłem, bo
    sugeruje że zawiera "szczegółowe warunki gwarancji".

    pzdr, Gotfryd