eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoRękojmia a warunki gwarancji. › Re: Rękojmia a warunki gwarancji.
  • Data: 2008-08-07 23:16:35
    Temat: Re: Rękojmia a warunki gwarancji.
    Od: Marcin Debowski <a...@I...ml1.net> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Dnia 07.08.2008 Piotr <p...@a...net.pl> napisał/a:
    > Marcin Debowski pisze:
    >> To nie jest tak, że może to być dowolna niedogodność, np. masz awersję do
    >> napraw i zawsze po tym się pocisz co powoduje konieczność prania i jest
    >> dla Ciebie niedogodnością. Tak samo jak sprzedawca powinien wykazać te
    >> wysokie koszty, tak i Ty, określony stopień niedogodności. Sprzedawca
    >> pewnie wykaże. A co Ty wykażesz przy pierwszej reklamacji?
    > A co w przypadku reklamacji dysku twardego?
    > Wraca naprawiony (z naklejką refurbished). Z jednej strony jest on w
    > 100% sprawny (no, można tak przyjąć, skoro świeżo wrócił od
    > producenta;)), z drugiej ivho traci on na wartości (dyski z takimi
    > naklejkami trudniej się sprzedają).
    > Czy to jest niedogodność;)?

    Mimo, że się nie spotkałem to jakoś nie mogę uwierzyć, że ktoś naprawia
    same "talerze". Najpewniej wymienia elektronikę. To nie powinno obniżać
    wartości. Ale tak co do zasady to pewnie gdy z naprawy wróci z trwałą
    "nalepką", że naprawiany to jest to MZ nie tyle niedogodność w rozumieniu
    ustawy co dodatkowa niezgodność z umową.

    --
    Marcin

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1