eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoRękojmia a warunki gwarancji. › Re: Rękojmia a warunki gwarancji.
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!feed.news.interia.pl!news.cyf-kr.edu
    .pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!ziutka.router!news
    From: Marcin Debowski <a...@I...ml1.net>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Rękojmia a warunki gwarancji.
    Date: Thu, 7 Aug 2008 18:36:59 +0800
    Organization: Osobista Chalupa
    Lines: 23
    Sender: a...@n...agh.edu.pl
    Message-ID: <b...@z...router>
    References: <g7d0tm$arr$1@inews.gazeta.pl> <d...@z...router>
    <g7dbr0$d9n$1@news.onet.pl> <2...@z...router>
    <g7e2oc$pff$1@inews.gazeta.pl> <8...@z...router>
    <g7ehem$q3q$1@inews.gazeta.pl>
    NNTP-Posting-Host: cm152.omega227.maxonline.com.sg
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.agh.edu.pl 1218105922 20011 218.186.227.152 (7 Aug 2008 10:45:22 GMT)
    X-Complaints-To: a...@a...edu.pl
    NNTP-Posting-Date: Thu, 7 Aug 2008 10:45:22 +0000 (UTC)
    User-Agent: slrn/0.9.8.1pl1 (Linux)
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:547743
    [ ukryj nagłówki ]

    Dnia 07.08.2008 PlaMa <m...@w...pl> napisał/a:
    > Marcin Debowski pisze:
    >
    >
    >>>>> czy przedstawia żądanie naprawy albo wymiany, a do sprzedawcy należy
    >>>>> decyzja, którą z tych opcji wybrać?
    >>>> Wybór nalezy do konsumenta, ale sprzedawca może odmówić wymiany i
    >>>> zaproponować naprawę powołując się np. na wysokie koszty jakie by poniósł
    >>>> w związku z tą pierwszą.
    >>> A klient powołuje się ze rozwiązanie zaproponowane przez sprzedawce
    >>> naraża go na niedogodności i ponawia żądanie o wymianę lub zwrot pieniędzy.
    >> Klientowi zabrakło przymiotnika.
    >
    > ?

    To nie jest tak, że może to być dowolna niedogodność, np. masz awersję do
    napraw i zawsze po tym się pocisz co powoduje konieczność prania i jest
    dla Ciebie niedogodnością. Tak samo jak sprzedawca powinien wykazać te
    wysokie koszty, tak i Ty, określony stopień niedogodności. Sprzedawca
    pewnie wykaże. A co Ty wykażesz przy pierwszej reklamacji?

    --
    Marcin

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1