eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoRękojmia a warunki gwarancji. › Re: Rękojmia a warunki gwarancji.
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
    From: PlaMa <m...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Rękojmia a warunki gwarancji.
    Date: Thu, 07 Aug 2008 12:06:07 +0200
    Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
    Lines: 13
    Message-ID: <g7ehem$q3q$1@inews.gazeta.pl>
    References: <g7d0tm$arr$1@inews.gazeta.pl> <d...@z...router>
    <g7dbr0$d9n$1@news.onet.pl> <2...@z...router>
    <g7e2oc$pff$1@inews.gazeta.pl> <8...@z...router>
    NNTP-Posting-Host: gfp58.internetdsl.tpnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: inews.gazeta.pl 1218103575 26746 83.12.145.58 (7 Aug 2008 10:06:15 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Thu, 7 Aug 2008 10:06:15 +0000 (UTC)
    X-User: sire.plama
    In-Reply-To: <8...@z...router>
    User-Agent: Thunderbird 2.0.0.16 (X11/20080724)
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:547739
    [ ukryj nagłówki ]

    Marcin Debowski pisze:


    >>>> czy przedstawia żądanie naprawy albo wymiany, a do sprzedawcy należy
    >>>> decyzja, którą z tych opcji wybrać?
    >>> Wybór nalezy do konsumenta, ale sprzedawca może odmówić wymiany i
    >>> zaproponować naprawę powołując się np. na wysokie koszty jakie by poniósł
    >>> w związku z tą pierwszą.
    >> A klient powołuje się ze rozwiązanie zaproponowane przez sprzedawce
    >> naraża go na niedogodności i ponawia żądanie o wymianę lub zwrot pieniędzy.
    > Klientowi zabrakło przymiotnika.

    ?

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1