eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoReklamacja z tytulu niezgodnosci towaru z umowa.Re: Reklamacja z tytulu niezgodnosci towaru z umowa.
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!wsisiz.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfe
    ed.atman.pl!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neostrada.pl!unt-spo-a-02.new
    s.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Date: Tue, 3 Apr 2012 00:11:09 +0200
    From: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>
    Subject: Re: Reklamacja z tytulu niezgodnosci towaru z umowa.
    In-Reply-To: <jld29l$fd7$1@inews.gazeta.pl>
    Message-ID: <Pine.WNT.4.64.1204022348380.2036@quad>
    References: <jl4slk$lns$1@inews.gazeta.pl> <jl7i0u$sji$1@inews.gazeta.pl>
    <jl7m9v$nfq$1@inews.gazeta.pl> <jl7vqr$3s7$1@inews.gazeta.pl>
    <jl9j2p$lhn$1@inews.gazeta.pl> <jl9rg8$le0$1@inews.gazeta.pl>
    <jlai0c$oa2$1@inews.gazeta.pl> <jlbv02$hme$1@inews.gazeta.pl>
    <Pine.WNT.4.64.1204021325290.3180@quad> <jld29l$fd7$1@inews.gazeta.pl>
    X-X-Sender: moj@quad
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: TEXT/PLAIN; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8BIT
    User-Agent: Hamster/2.1.0.11
    Lines: 42
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 83.15.167.123
    X-Trace: 1333404710 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 26705 83.15.167.123:61543
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:701106
    [ ukryj nagłówki ]

    On Mon, 2 Apr 2012, MIX-NET wrote:

    > Nie bardzo wiem o co Ci chodzi. Sklep dostal pismo, ze reklamuje towar
    > z tytulu niezgodnosci towaru z umowa.

    Oczywiscie, masz prawo "z ustawy", nie do dyskusji.

    > Moje żądania to zwrot gotowki.

    Owszem.
    Pytaniem jest, na jakiej podstawie :)
    Ustawa okresla jasno: "nieodpłatna naprawa lub wymiana", przy czym
    na przeszkodzie wymianie może stanac "nadmierny koszt" po stronie
    sprzedawcy.
    Zwrot gotówki dopiero jak to pierwsze nie działa.

    > Gosc podbil papier, dostalem kopie i zaproponowal wezwanie serwisu, na co
    > przystalem, bo na moj chlopski leb ot tak sobie kasy nie wyplaca, tylko
    > serwisant najpierw musi stwierdzc, czy moje roszczenie jest zasadne. Myle
    > sie?

    Tak, IMO serwistant może przyjsc i naprawić, tak zwyczajnie.

    > 1. Serwisant nie przyjechal na umowiony przez sklep termin. Prawdopodobnie
    > beda probowali umowic sie na inny termin, jednak mi teraz nie bedzie
    > pasowac. Co bedzie dalej? Jaka odpowiedz da mi sklep nie wiedzac co
    > faktycznie dzieje sie ze sprzetem?

    "No przecież uznalismy reklamację, a kłopoty z dogadaniem się z serwisem
    co do terminu to pan stwarza".
    Bardzo proszę bez oburzenia, pytałes co może Ci odpowiedzieć sklep :)
    (może, bo równie dobrze może posłac Ci nowy egzemplarz z jakims bonusem,
    przyroda podobno zna takie przypadki, ale dla celów dydaktycznych
    wybieram jakies mniej korzystne wersje, żeby zawodu nie prowokować :))

    > 2. Co jezeli serwisanci beda na tyle bezczelni, ze powiedza ze po prostu
    > w poniedzialek nikogo nie zastali w domu. Jakie sklep ma ruchy w tym momencie?

    Formalnie starac się o ustalenie terminu naprawy.
    "Staralismy się niezwłocznie, ale nie wyszło".

    pzdr, Gotfryd

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1