    From: " " <m...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Reklamacja pralki AMCA - CD.
    Date: Mon, 23 Apr 2012 12:20:54 +0000 (UTC)

    Czeslawek <c...@g...pl> napisał(a):

    > Właściwie to celem pisma, o którym pisałem, jest wydobycie ze sklepu
    > jego pisemnej opinii, bo jak pisał wątkotwórca on takiej nie otrzymał. Z
    > doświadczenia wiem, że łatwiej powiedzieć głupotę niż ją napisać :-)

    Dokladnie tak. Z tego co wiem odpowiedz powinienem dostac pisemna (chyba ze
    sie myle). I na to czekam. Jak potwierdza w pismie to co powiedzial mi
    serwisant, to w nastepnym pismie bede drazyl temat, ze instrukcja mowi co
    innego (albo nic nie wspomina, ze te pralki tak maja lub moga miec). Wtedy
    sprawa jest juz chyba latwiejsza.

    Niestety pisma nie widac, wiec nie bardzo sie orientuje jakie to rodzi
    konsekwencje dla sklepu. Przeciez nie podepre sie slowami serwisanta. Sklep
    moze w kazdej chwili sie z tych stwierdzen wycofac.

    Jak reklamuje wycieczke, wczasy itd. to z tego co wiem musze dostac odpowiedz
    do jakiegos tam czasu (chyba 14 dni). Na pismie. Jezeli nie dostane, to moje
    rozszenia automatycznie zostaja uznane jako zasadne (myle sie?). Tutaj jest
    inaczej?

    MIX-NET