  • Data: 2012-04-25 06:52:48
    Temat: Re: Reklamacja pralki AMCA - CD.
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik wrote:

    > Oczywiscie, ze chodzilo o forme pisemna. Przyjechali zobaczyli i
    > stwierdzili ze tak ma byc. Na pismie tego nie dali. Nie odpowiedzieli
    > pisemnie na pismo. Teraz chyba jasne.
    >
    > O usterce napisalem, bo doszlem do wniosku, ze jak serwisant mowi, ze
    > tak ma byc i ze sprzet jest sprawny (zamiast 1,5 godziny pierze 3-4),
    > a w instrukcji nic nie ma napisane, ze TAK MA BYC to dalej mozna
    > drazyc temat.
    >
    > Macie jakies konkretne wskazowki?

    klasa energetyczna, specyfikacja w dokumentach...

    czy w materiałach promocyjnych jest określoen ile trwa pranie oraz ile
    energii powinna zużywać. Jeśli nei spełnia tych warunkó to są podstawy do
    rekalmacji z pwoodu neizgodności z umową bo nei spełnia obiecanych w
    reklamie parametrów.

    radzę wycieczę albo do federacji konsumentów albo rzecznika praw konsumenta.