  • Data: 2012-04-23 09:47:26
    Temat: Re: Reklamacja pralki AMCA - CD.
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Sat, 21 Apr 2012, wrote:

    > Serwis wyslany przez sklep stwierdzil, ze pralka jest sprawna.
    [...]
    > 1. Najwazniejsze. Sklep nie ustosunkowal sie do dnia dzisiejszego na pismo.

    Albo ja czytac nie umiem, albo doznałes rozdwojenia jazni.
    Skoro serwis *wysłany przez sklep* (a więc wiesz o tym, że ma
    pełnomocnictwo sklepu, choc być może nie sprawdziłes zakresu
    tego pełnomocnictwa, ale nie dlatego że oni nie oswiadczyli,
    a dlatego ze dalej nie drażyłes) zajał stanowisko, to skad
    teza że sklep *nie* zajał stanowiska?
    (może masz na mysli że sklep nie zajał stanowiska w formie
    pisemnej, ale to już inna sprawa)

    Zwróć uwagę po co piszę ten post - abys sobie sam nie strzelił
    do własnej bramki bezzasadnym zarzutem.
    Bo tu i teraz tak zrobiłes.

    pzdr, Gotfryd